tisdag 7 oktober 2008

Träning

Igår var jag och Soffan på vårt första träningspass på Friskis! Vi körde något som hette "Core" och vi jobbade mycket med bålen och ryggen. Verkligen skönt att komma igång igen med träningen. Vi tyckte det var kul så nu är vi taggade för en säsong med träningspass! :)

Svenskaprovet idag gick väl sådär, bara en jävla massa författare och epoker.. Man skrev bara ner allt man kom ihåg sen blev väl svenskan lite sisådär :P Schemat slutade klockan 12 för att vi sen skulle till Norrköping på UF Kick Off.. Det var ganska intressant och roligt så det var värt att gå på det istället för att ha lektioner :)

Ikväll blir det att se på Desperate Housewives, himla bra program det där!! Sen ska jag nog tända lite ljus på rummet för min taklampa har ju gått sönder, så det är väldigt mörkt inne hos mig..

puss C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du? När jag skulle tända min taklampa förut så gick proppen. Det blev svart överallt :S :P

Cissi sa...

nae? wow, då har vi ju samma dilemma ;)