torsdag 30 oktober 2008

Fika och snö

Jag hade faktiskt tänkt plugga lite idag också, men så blev det inte. Jag åkte in till stan vid halv tre och träffade Kriss som jag inte träffat på år kändes det som! Det var verkligen underbart att träffa henne. Vi satte oss på George's och tog varsin kaffe och chokladmuffins och snackade om allt möjligt! Hon är så bra den tjejen och fyfan vad jag hade saknat henne! <3 Förresten snöade det en himla massor när vi gick ut från fiket.. Efter att vi skiljdes åt träffade jag min älsklingsplutt och gick en runda på stanis. Jag bestämde mig för att behålla den lila "klänningen" trots allt!
Nu ska vi kolla på The Notebook som jag har hört mycket bra om.

puss C

1 kommentar:

Anonym sa...

oooh, den är så himla bra! men tur att du har honom med dig, kan bli för sorgligt annars ;)