lördag 18 oktober 2008

Lite shopping

Det blev att åka in en stund till stan med Alex, mamma och pappa. Först bjöd de oss på fika och sen gick vi och handlade lite. Hittade två lila tröjor på H&M faktiskt och jag har nästan aldrig haft några lila plagg över huvudtaget!! Dessutom var det 10% rabatt på hela H&M så jag passade på att köpa ett par trosor därifrån med :) Jag letade ihjäl mig efter lackleggings (eller vad de heter) men kunde inte det hitta nånstans, så jag köpte ett par gråa istället..

Liten kofta H&M, 198:-













Partylinne H&M, 149:-













Som sagt, mycket lila blev det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är snygg bästa vän! /fiskkärlek!

Anonym sa...

det var himla mysigt att gå på stan :D och gott med fika :P iloveyou<33

Anonym sa...

oh älska koftan där uppe!fast jag ser inte så mycket, men ändå :) verkar skit fin! Partytoppen också för den delen :)<3