måndag 20 oktober 2008

Flörtigt

Jag måste säga att Soffan har blivit en riktig flörtare nu på senaste tiden, hon hann faktiskt flörta med 4 killar sammanlagt under tiden vi träffades (15.20-18.00) och det tycker jag är starkt gjort ;) Eller hur gummsi? Haha, du är bra du! SOFFAN SOFFAAAAAAAAN <3

Pallar inte engelskan imorrn.. Har "förberedelser inför NP" klockan 13.00 och jag vill verkligen inte det!! Särskilt inte efter tre timmar på en guidad tur i LINKÖPING. Fast egentligen ska jag inte klaga, jag tycker mer synd om Elin och alla naturare som ska ha fysikprov på onsdag när jag har sovmorgon!

puss C

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahha, jag tänkte verkligen på det i början när jag läste det typ "klaga inte, vi har fysik i fyra timmar på onsdag och en hel månand av vånda iför provet innan" men snart är det ÖVERRRRR! hiihih,
kärkek!

Cissi sa...

jaa fy stackare!! men jag tror det kommer gå bra för dig för du är så himla duktig! :D love love<3

Anonym sa...

haha. vadå jag som flörtar !! kan inte rå för att alla vill hälsa på mig;) nerrååå. en slump bara , men kul hade vi speciellt åt en hahha. nämner inga namn men vargen vettu ;) <3<3<3

Cissi sa...

haha jadu soffan! jag tror allt att du slängde några blickar åt deras håll först ;) heh, jag garvar fortfarande åt det!!! :D:D <3