onsdag 8 oktober 2008

Konferens i eftermiddag

Sitter och har PA nu. Jag, Ulle och Malin är en grupp och vi skriver om Markus Reklambyrå som vi kommer följa i två år. Riktigt skoj faktiskt!

Slutar 14.00 idag, då ska jag och Ulle som vanligt hurta ner till musikskolan och sjunga money money money. Hoppas det låter bättre den här gången, eller vad säger du? Haha, jag har inte övat nånting den här gången heller så antagligen kommer det inte göra det..

Efter skönsången ska jag på klasskonferens med två elever till från företagsklasserna (tror jag) och resten lärare och rektor (tror jag). Som ni kanske förstår är jag inte ens säker på vilka som ska vara med och knappt vad vi ska diskutera. Det kommer ju gå bra! :P

puss C

1 kommentar:

Anonym sa...

jomen det lät ju lite bättre den här gången. Kul att sjunga med mic igen ju förresten ;D