lördag 4 oktober 2008

Good morning people

Ååh, jag är så trött! Gick och la oss ganska sent och vaknade av Adams väckarklocka vid halv nio och kunde inte somna om! Aja. Festen igår blev faktiskt lyckad! Alex och jag tyckte det var jätteroligt! :) Det gjorde nog Elin med, eller vad säger du? :P Haha, du är underbar tjejen :) Det var bra att jag hade några tjejer med mig, det gjorde festen mycket roligare. Trevligt att träffa Lotta också :) Jag tog tyvärr inga bilder, men jag kanske får några sen av nån annan.

Förresten hade jag lösnaglar igår för första gången nånsin :P







puss C

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du det? Vad kul! Fast jag tänkte inte på det. Fast iof, inte jätteofta man kollar på folks naglar. :P har du kort från när du har på dig dom också? :D <3

Anonym sa...

Hej cissi! Kul att träffa dig med :D ja tyckte dina naglar var fina ;) hahaha

Anonym sa...

ooh snyggt! ha så oftare. eller spara ut dina egna, det borde väl gå bra nu när du inte spelar handboll längre ? :D <3

Anonym sa...

HAHAHA, jadu! det var en trevlig fest tyckte jag allt :P haha
bara garvar när jag tänkte på allt, det var nog inte mitt rikiga jag som var där men äch, kul var det i alla fall :P haha
iloveyou!