torsdag 16 oktober 2008

Hata spanska!

Jävla spanskaprov imorrn.. Det tar livet av mig för det är hur mycket som helst man ska kunna! Ord, meningar och fucking grammatik. Jag hatar det helt enkelt för tillfället. Man vet inte i vilken ände man ska börja för det är så rörigt.. Hela skolan suger just nu också. Har fått tillbaka massa prov som jag inte alls blivit nöjd med och allt man ska lära sig går alldeles för fort! Det känns som att man blivit borttappad på vägen och inte kan hitta tillbaka till den.

Nog med klagomål! Fredag imorrn äntligen :) Det betyder HEEEEEELG och att man kan slappna av utan att känna press från olika håll. Ska umgås med älsklingen och kanske gå på bio. På söndag blir det att träna med Evve, väldigt kul att träffa henne för det var så längesen!! :) Om det dyker upp nåt annat kul får ni gärna höra av er!!

puss C

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner precis som dig vad gäller skolan, det går för fort, man har inte en chans att ta in och tänka till ju!
uch och fy på det!
jag älskar dig och tycker du är fantastisk i alla fall:)
/fisken

Cissi sa...

jag tänkte väl att jag inte var den enda som tyckte så ;) det är hemskt ju!! jag tycker du är fantastisk och jag älskar dig också :)
<3