onsdag 15 oktober 2008

Elin Eriksson

Elin, jag vill bara att du ska få veta hur underbar du är. Du sprider verkligen glädje och värme omkring dig och jag vet att jag inte är den enda som tycker det. Varje gång jag ser dig blir jag så himla glad och du lyser verkligen upp mina dagar. Du är mitt lilla lyckopiller! :) Det finns ingen som du, du är helt fantastisk. Du lyssnar och förstår som ingen annan och du finns alltid där när man behöver dig. Elin jag skulle aldrig klara mig utan dig, det vill jag att du ska veta. Ärligt talat skulle jag gå sönder utan dig. Så ett enormt tack till dig för att du finns <3

Kossan hjärta Firren

Jag älskar dig<3

1 kommentar:

Anonym sa...

aw, du är helt underbar! jag älskar dig är nog det mista jag kan säga, du betyder så mycket och jag kommer alltid finnas här för dig med, det lovar jag! aldrig utan dig!
massa kärlek<3<3<3