måndag 27 oktober 2008

Lite på latsidan

Det har varit lite dålig uppdatering från mitt håll under helgen och det beror delvis på att Internet inte har funkat och delvis på att jag har varit hos Alex. Sen har har jag inte riktigt varit på humör för att skriva..

Idag har jag i alla fall träffat Evve :) Hon kom till mig och vi gjorde en himla massa kul, saknar tiderna med dig! Hur som helst, klockan 19.00 åkte vi och tränade på Friskis på ett aerobicspass som var helt sjukt svårt och ganska jobbigt dessutom. Jag och en tjej till var de enda som aldrig hade varit med förut så vi vimsade omkring som små yra höns och fattade nada. Tror att Evve skrattade lite åt mig bakom ryggen på mig ;) Men men, lite får man väl bjuda på, eller hur?
Evelina Stendahl, du är mycket mycket bra <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag Älskar Dig Cissi Jönsson <3 du är så jävla bra vet du det. saknar verkligen dej nått otroligt. Jag vet att jag kan lita på dej till 100 %. Detta måste göras om :] vi skrattade nog åt varann tror jag du åt mej på Wii spelet och jag lite åt dej på aerobicsen ;) <3