onsdag 29 oktober 2008

Onsdag

Dagen har vart segaste nånsin, men ärligt talat är jag ganska stolt över mig. Har tagit tag i pluggandet och läst kapitel 17-19 i företagsekonomin och sen matte på det! Tråkigt men behövligt. Snart kommer älsklingen hit och piggar upp mig förhoppningsvis, jag är inte på toppenhumör direkt.. Har tänkt massor idag på allt möjligt och kommit fram till en himla massa saker. För det första skulle jag aldrig klara av att leva utan Alex för han ger mig en sån energi som ingen annan kan ge mig och med honom klarar jag allt. Han är fan mitt syre och utan syre kan man ju inte leva. Han betyder allt för mig. För det andra finns det vissa personer som betyder mer än dom kan ana och som jag heller inte skulle klara av att leva utan. Det är alla dom som gör mig lycklig hela tiden och som jag vet aldrig skulle svika mig. För det tredje finns det dom som gör det, tyvärr, och som kanske inte ens märker det. Dom vill jag inte ha att göra med, men jag är så illa tvungen.

Okej, lite deppigt inlägg. Men jag ska försöka bita ihop och ta tag i det här för jag står snart inte ut längre.

Grattis till Mallan idag förresten, 17 år ju! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

älskling då, du ska visst stå ut. Jag finns ALLTID här för dig. Det vet du sötnos:D
Jag kan inte leva utan dig heller. Du är mitt syre och du betyder ALLT för mig<3
Kärlek och kyssar till dig min underbara gulleplutt<3