onsdag 5 november 2008

Slappt men stressigt

Öppet Hus igår var ingen höjdare direkt. Vi stod där i cirka 2 timmar och man blev helt slut efteråt. Vi sålde inga sulor, men det kanske vi inte räknat med heller, och alla som gick förbi åt bara av vårt godis. Fy på er! :P

Dagen har varit rätt slapp. Börjar 1o.00 och slutar 14.00, så himlans skönt är det! Varken Malin, Kriss eller Matilda har varit i skolan idag heller. Så det var ganska tomt.. De sitter säkert hemma nu och pluggar företagsekonomi till provet imorrn. På tal om provet, mamma ska köpa en Ben&Jerry's-glass till mig när jag ska plugga det :D Smarrigt säger jag bara. Ska snart gå och stressa ihjäl mig genom att läsa FöEk, engelskaboken och göra UF.. Det är rätt mycket plugg nu i dessa dagar!

Jaha, vad ska jag skriva nu då.. Just det! Kom och kolla på Luciakonserten den 13:de december i Konsert och Kongress klockan 16.00 eller 18.00 :D Alla som sjunger solosång+kören+ Linköpings Lucia ska vara med.










Såhär såg det ut igår vid vår monter :)










Mallan och Emma som (o)värdar (;










Mallan med "the pose"










En skum bild på Ross










Sist, men inte minst, vår VD Krissan med sin tunga (;

puss C

1 kommentar:

Anonym sa...

ja! luciakonserten vill jag se :D påminn mig gärna några dagar innan så jag kommer ihåg är du snäll! :)