tisdag 25 november 2008

Lång dag

Vi hade sovmorgon i morse och såklart försover jag mig! Hade en halvtimme på mig att göra mig i ordning så jag tog ett äpple till frukost samtidigt som jag gjorde det andra. Lyckat! Det var i alla fall ingen massaker på skolan idag som någon hade hotat med att göra. Vi lever fortfarande!

Dagen flöt på som vanligt och vi slutade vid fyra. Jag och Ulle gick ner till stan efteråt för att käka och då mötte vi Mallan, Viccan och Fellan. Då bestämde vi oss för att käka med dem. Mums med kycklingspett på Steve's:) Vi satt där rätt länge innan vi begav oss tillbaka till skolan för att gå på föreläsning. Den skulle varat ända till åtta men det var klart vid sju så då blev det att åka hem och plugga företagsekonomi, jippi..

Malin ville så gärna att jag skulle lägga upp den här filmen på henne och därför ska jag såklart göra det! :D Emma och Danni är också med. Hihi, kolla hur snyggt det är när Malin springer in i tjejen utan att märka det förresten. (filmen är på sniskan, men jag tror inte man kan ändra det)

Malin, en helt vanlig dag i skolan:

Inga kommentarer: