torsdag 20 november 2008

iHola!

Det var faktiskt ett tag sen jag skrev, men jag har helt enkelt inte haft tid. Nu sitter jag här medan min klass är i simhallen. Jag är inte med pga att jag har varit sjuk. Ärligt talat var jag sugen på att åka dit och busa av mig lite, men så fick jag inte det.. Skön vecka har det varit i alla fall! Två studiedagar och mycket mys med älsklingen :) Sånt behövs verkligen, tycker det borde vara sånt oftare!

Fredag imorgon och min helg ser ut såhär: Nattlaserdome imorgon med Alex kompisar och fest på lördag med blandat folk! Söndag blir det att plugga matte, har prov på måndag. Tror jag kan det mesta nu faktiskt så jag hoppas verkligen jag får VG på det här också.. :)

Måste bara tillägga att på klassfesten i lördags var det Emma som gjorde min kväll! Haha, roligaste nånsin. Höll på att kissa på mig av skratt när hon härmade en viss person ;) Du är ju för rolig!

puss C

Inga kommentarer: