tisdag 11 november 2008

Mysdag

Ujujuj vad slappt vi har haft det i skolan idag också. Svenskaskrivning som i och för sig var ganska jobbigt, Företagsekonomi, som jag tyckte var slapp, film på engelskan som nog var väldigt oplanerat och sen bara en halvtimmes geografi. Alla gymnasieklasser slutade 13.30 så att alla lektioner blåstes av, underbart! Efter att vi hade slutat jobbade min PA-grupp i någon halvtimme, sen gick jag och Kriss mot stan i spöregnet! Ingen av oss hade varken paraply eller luva så vi såg ut som blöta katter.. Snyggt, hah! Menmen, åkte hem sedan och väntade på älsklingen. När han kom hit gjorde vi pannkakor ihop och bara myste. Du är så underbar<3

Fick reda på av pappa i morse att han ska på hockey på torsdag och att det kanske är en plats ledig. Då frågade han om jag ville med och det vill jag ju gärna! Sen sa han att han ska till Stockholm på tisdag när vi har studiedag, och det passar ju mig perfekt nu när jag letar efter en jacka!

Förresten, är det någon som har tips på vart man kan köpa snygga vinterjackor?


puss C

Inga kommentarer: