måndag 3 november 2008

Back to school

Första dagen efter lovet och den kändes helt okej :) Det var roligt att träffa de i klassen som man inte hunnit se på lovet. Det har fanimej vart en ganska händelserik dag egentligen. I morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i magen och var nära på att stanna hemma. När jag kommer till skolan är varken Malin eller Krissan där, så det hade ju vart ganska konstigt om jag också var borta! Aja. De kom i alla fall till slut ;) Fick sen tillbaka engelskan som gick hyfsat, sen hade vi matte. PROVET ÄR FLYTTAT FRÅN ONSDAG! Så skönt!! Haha, och efter lunchen när jag skulle gå på toa (hade precis stängt dörren) ropar en kille som samtidigt drar i handtaget
: AAAAALEEEEEEEEX, ÄR DET DU SOM ÄR DÄR INNE? HALLÅÅÅ? ÄR DET ALEX?
Jag bara stod och skrattade där inne, men svarade sen att det inte alls var Alex som var där ;) Sen hörde jag en suck till svar utifrån.. Haha, asknas!

Aja, sen skreks det i högtalarna att skolkatalogerna hade kommit och att två personer från varje klass skulle gå och hämta dem. Jag och Ankan som satt vid datorerna sprang ner och kollade läget ;) Sen kom Danni och då kunde även vi hämta ut våra! Tyckte faktiskt att största delen av klassen blev riktigt bra!

Sista lektionen var UF, det hände väl inte överdrivet mycket där, men det var skoj ändå! Jag och Matilda stannade dock kvar till 15.50 fast vi slutade 15.20.. Men det gjorde inget för jag väntade ändå på Alex :) Han och jag gick sedan och fikade samtidigt som vi kollade igenom nästan hela katalogen, lite nördigt kanske :P Men mys som tusan! <3

När jag kom hem kom Adam och öppnade dörren, sen gav han mig en bamsekram. Jag blev ganska chockad så jag bara stod där som en stel pinne. Sen sa han att han hade drömt en mardröm om att jag hade dött så att han var tvungen att krama mig. Lite sött ändå tyckte jag :)
Nu sitter jag här och har skrivit längsta inlägget nånsin. Kanske kommer upp i Elins nivå.. Nae, skoja, det gör jag aldrig ;)

puss C

3 kommentarer:

Anonym sa...

naej, vad gulligt det där med adam! haha en sån lillebror vill jag också ha ;)

Anonym sa...

hahah, min nivå är svår att nå men du är nära!
du är grym tjejen! <3

Anonym sa...

naaaw lille Adam :D hahah