lördag 8 november 2008

Dagen efter

Klassfesten igår blev minst sagt lyckad. Alla var där och jag tror de flesta hade kul :) Jag hade det i alla fall! Min röst blev dock väldigt hes och gjorde att jag inte borde pratat så mycket som jag gjorde, men man kan ju inte sitta och bara vara tyst en hel kväll, eller hur? :P Fast när jag vaknade i morse med min älskling var min vanliga röst tillbaka, vilket var väldigt skönt! Det var så himla mysigt att vakna i Alex varma famn efter att ha frusit en hel del igår. Ett stort tack till dig älskling för att du sov med mig! Jag älskar dig <3

Tittade i min mobil lite senare och hittade en himla snygg video på mig och Krissan från toaletten, säger bara HAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAA! Den måste du se ;) Idag vid 12 ca åkte jag, Alex, mamma och pappa till Norrköping för att bland annat byta mina trasiga jeans. Jag får ett par helt nya om ungefär en vecka :) Det vart jag ganska nöjd med. Hittade även lite annat till ett visst födelsedagsbarn :D:D Hihi, han är himla nyfiken! Fast jag tycker bara att det är roligt :)







Tack klassen för en helkul kväll igår! <3

Inga kommentarer: