måndag 22 november 2010

Relaxing

I lördags kom Alex familj och Evve hit på kvällen för att fira Alex födelsedag samt min hemkomst. Det blev middag, efterrätt och tårta och allt var jättegott. Vi sjöng även för Alex och han fick sina presenter från oss vilka jag tror han uppskattade väldigt mycket. Några bilder från kvällen kommer här:

Igår vaknade jag upp bredvid min älskling vid halv två (!) vilket var sjukt mysigt. Tror vi tillbringade hela dagen i sängen framför tv-serier förutom när vi skulle äta mat, haha. Även idag har jag legat i sängen mestadels och bara tagit det lugnt. Har lyssnat på julmusik och druckit julmust, vilket jag kände var lite som ett måste nu när jag kommit hem, men jag älskar det! Ska träffa min fina även ikväll och jag hoppas på en mysig promenad eller nåt sånt för jag vill ju se hur kära Linkan ser ut efter några månader ifrån det.

PUSS

Inga kommentarer: