tisdag 30 november 2010

Love it

Det blev inte någon manikyr idag på grund av en grej som jag inte orkar förklara för att den är så lång utan vi tar det nästa vecka istället. Funkar lika bra för mig! Natta och jag satte oss istället och fikade på Linds och snackade om allt möjligt, riktigt härligt. Sen kom Alex och hämtade oss och vi lämnade av Natta där hon bor och sen åkte Alex och jag hem till mig.

Pratade nyss med en otroligt saknad Kristin på telefon. Hon är i Uppsala och pluggar och kommer inte hem förrän till jul så det kommer hinna gå 4 månader från när vi träffades senast. Fy så lång tid! Nu blir det mys med älsklingen framför tvn eller nån film på datorn. Life is good.

PS. Natta söker kunder för sina elevlektioner och skulle behöva folk att göra manikyr osv på. Hon tar inte alls lika mycket betalt som nagelsalonger brukar göra och hon är otroligt duktig så det är mer än värt pengarna. Lämna en kommentar eller hör av er till mig på annat sätt om ni är intresserade. Kan ju vara nåt nu till jul och nyår, antingen till dig själv eller som present!

Inga kommentarer: