lördag 27 november 2010

Kvalitetstid

Igår var som sagt Alex och jag på middag hos Robin och Christine. Det var väldigt trevligt och de bjöd på goda drinkar, mat och efterrätt. Tyvärr, måste jag få lov att säga, bjöd de på Alex och mina specialiteter som är klyftpotatis och fläskfilé till middag och kladdkaka till dessert. Det blir ju ett problem när det är vår tur att bjuda på mat då eftersom vi måste tänka till och laga nåt helt nytt - men va fasiken, kul med utmaningar ju! Bara de är förståeliga med att det kan gå åt helvete förstås. Haha.

Vaknade upp bredvid baby i morse och sen for jag vidare till Gamla Linköping där jag gick på julmarknad med mamma och pappa. Lite mysig kvalitetstid nu efter att jag kommit hem kände jag behövdes så vi köpte även med oss fika hem och satt och pratade ett längre tag. Stötte förresten på Evvsan på marknaden vilket var kul men det var så kallt så vi kunde inte prata alltför länge - mindre kul. Köpte inget på marknaden men det var som sagt mysigt i alla fall.

min snygga pojkvän innan middagen

och jag

2 kommentarer:

Irma sa...

Snyggt ditt hår var där!!!!

Cissi sa...

tack irmutt :D