måndag 29 november 2010

Memories will last forever

Ligger nu i sängen och pratar med min älskling i telefonen. Vi träffades inte idag, efter att vi setts varje dag i en vecka sen jag kom hem, så det är himla mysigt att få lite telefontid nu ikväll.

Jag har haft en riktigt bra dag idag med Evve och Sofia. Evve kom hit vid två och då började vi (eller jag) steka pannkakor och jag måste erkänna att jag är en utmärkt kock, right Evvsan? Under tiden vi åt sjöng vi och lyssnade på julsånger vilket gjorde att vi blev sugna på att sjunga sing star. Vi körde det ett tag tills Sofia smsade och sa att hon var hemma och då begav vi oss hem till henne. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, åt glass och bullar, kollade youtube-klipp och lyssnade på musik. Mys helt enkelt.

jag och brudarna back in the old days

Inga kommentarer: