måndag 22 november 2010

Namnsdagsmys

Japp, today 22 november, har jag namnsdag. Spenderade förmiddagen i sängen som jag skrev i inlägget tidigare och sen vid fem kom Alex hem till mig. Vi åkte till ekholmen och handlade Ben and Jerrys samt kikade in en sväng på Lindex. De har nämligen öppnat en butik därinne för er som inte vet det. Sen åkte vi tillbaka hit och åt middag och tittade på halv åtta hos mig med min kära familj. Nu ligger vi i sängen och tittar på Ung och bortskämd som Evve tipsade om. Helt sjukt hur bortskämda folk kan vara.


Imorgon ska jag ta en lunch med Elin pelin. Det ska bli SÅ mysigt, roligt och underbart!

1 kommentar:

Anna Kerola sa...

Hej söte! Nu har jag fått byta blogg och börjat följa den här istället :D

Härligt det låter att vara hemma igen! Hoppas du trivs bra hemma hos alla nära och kära!

Grattis på namnsdagen om det nu var igår? för du skrev december och vi är i november vet du väl cissi lilla? Du kanske fick lite väl mycket julkänsla härborta!

Ta hand om dig! Du är saknad här i Minnesota! Puss