söndag 28 november 2010

Lång dag

Det kändes som att det var världens längsta kväll igår alltså. Började som sagt med att åka till Elin på avskedsfest vilket var väldigt mysigt. Träffade bland andra Irma, Ewe och Lotta som jag inte träffat på evigheter så det var riktigt kul att höra vad de gör nu för tiden. Det bjöds på julmat och godis och sen kladdkaka till efterrätt (igen för min del, haha). Sen satt vi och pratade resten av kvällen till vissa åkte in till krogen och andra åkte hem. För min del blev det att åka till Johannelund och till Palm & Christine på typ efterfest. Satt och snackade och åt chips med folket några timmar tills det blev dags för mig, Alex och Robin att ta en taxi hem. Kan säga att det var en riktigt rolig bilfärd för Robin satt och drev med chauffören hela vägen hem. Stackars man. När Alex och jag sen kom hem åt vi kladdkaka för tredje gången den här helgen. Jisses alltså, men det är ju så gott!

Kavaj: Vero Moda, Klänning: Forever21, Halsband: JC, Armband: Thomas Sabo

Inga kommentarer: