tisdag 30 december 2008

En dag kvar..

Idag har jag bara tagit det lugnt. Känner mig fortfarande lite smått sjuk så jag tyckte att det var lika bra att bara vara hemma så att jag kan bli frisk till imorrn. Alex har varit här också, myspys! Vi har kollat på film, spelat tv-spel, bakat kladdkaka och bara myst :)

Morgondagen ser faktiskt bra ut, äntligen! Först blir det middag med tjejerna (15 st) i Hjulsbro, sen vidare på fest i Malmslätt där jag ska träffa Alex. Kulkul! Ska försöka hinna med att svänga förbi Mallan en stund också, där nästan halva min klass befinner sig. Jag tror och hoppas att det blir en lyckad kväll, bara min förkylning försvinner..

Min outfit kommer att vara en svart klänning med en stor vit rosett på, lila strumpbyxor och svarta vinterstövlar! Vad ska ni ha på er?

Gott Nytt År på er allihopa! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jajjajaja, kom förbi Mallan, annars.... annars kommer jag till dig istället :D puss