torsdag 1 januari 2009

2009

Kan ju börja med att säga att nyår aldrig blir som man tänkt sig! I alla fall inte för mig.. Dock var det roligt, men inte det roligaste nyåret enligt mig. Vissa delar var bra, andra mindre bra. Som det brukar vara alltså! Haha. Ser fram emot ett nytt år, med underbara människor och nya upplevelser :) 2008 var ett bra år, så jag tycker att detta år kan bli lika bra, kanske till och med bättre? Aja, med de personer jag känner och älskar kan det inte bli annat än bra!

puss på er <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cissicissicissi jag bara måste träffa dig snart! Innan jag blir galen. Tyvärr är jag rätt uppbokad hela resten av lovet MEN JAG RINGER SÅ FORT JAG FÅR LITE TID ÖVER SÅ JAG KAN TRÄFFA DIG :D pusspusspuss

Anonym sa...

du är så himla bra bästa ko, jag tycker om dig och jag är så glad att du finns. nu ska vi ha ett toppen år! PUSS!