fredag 5 december 2008

Myspys

Efter skolan igår blev det att först träna med Soffan, äta på Steve's och sen åka in till Tomtenatta med henne, Alex och Sanna! Det var sjukt mycket folk och det var varmt som tusan, men jag lyckades ändå hitta några julklappar till Jacke och mamma! Köpte dessutom ett par lila strumpbyxor till mig själv :) Åkte hem vid kvart i tio och var helt slut..

Ikväll ska jag på bio med bland andra Elin, Irma, Ewwe och Lotta.. Vi ska se Twilight som jag har hört massa bra om, så det ska bli kul! :) Har en känsla av att vi kommer äta på Steve's, andra dagen i rad för min del isåfall :P Efter bion kommer älsklingen och möter mig så att vi åker samma buss hem :) Snällast är du!










Ha en bra kväll!

puss C

1 kommentar:

Anonym sa...

MTSPYS ÄLSKLING<3

Det var jätte mysigt att gå på tomtenatta:D fast det var fett varmt ju;P hehe.
Det var lätt värt att åka sena bussen och vänta på dig utanför bion. Jag gör allt för att få träffa dig så mycket som möjligt:D jag önskar vi kunde ses jämt(;
ILOVEYOU BABY<3
KYSSAR<3