tisdag 7 december 2010

Tredje gången gillt

Helt seriöst tror jag att det vilar en förbannelse över mig och Natta när det gäller att hon ska göra manikyr på mig. Även idag gick det åt skogen. Det var nämligen så att Nattas chef/lärare hade bokat in en annan kund till Natta utan att hon visste om det så en halvtimme efter att jag hade kommit dit ringde chefen och bad Natta komma till salongen istället. För mig gjorde det inte så mycket för jag passade på att göra några ärenden på stan när jag ändå var där och nu är nästan alla julklappar fixade så det känns riktigt skönt. För mig och Natta blir det tredje gången gillt helt enkelt!

Håller på att göra lite lunch nu, sen blir det några PH-avsnitt (har bara 3 kvar) och senare ikväll blir det träning på Friskis! Ska köpa gymkort där idag så hoppas på mer träning i framtiden. Blir nog bra.

Inga kommentarer: