måndag 27 december 2010

Kvällstest

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, åkte till Kroatien, flyttade hemifrån i ca tre månader och såg USA för första gången.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror faktiskt inte att jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? naae?
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är
5. Vilka länder besökte du? USA, Kroatien, Danmark, Tyskland, Österrike, Tjeckien, Danmark, Frankrike. Sjukt många!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ett jobb skulle sitta fint
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29 maj (balen), 11 juni (studenten) och 3 september (USA)
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag helt ensam tog mig till USA, jobbade som aupair och levde ett totalt annorlunda liv än hemma.
9. Största misstaget? Don't know
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? I USA var jag sjuk a lot! typ förkyld, magsjuk och matförgiftad. usch
12. Vad spenderade du mest pengar på? Julklappar tror jag helt seriöst. Kanske shopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att ta studenten och dansa bal
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? We no speak americano frän studenten och Highwayman
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! fick ju resa så otroligt mycket plus att jag tog studenten, UNDERBART
16. Vad önskar du att du gjort mer? sjungit
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm, vet inte
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen, släkten och underbar pojkvän hemma i Linkan
19. Blev du kär i år? Kärare :)
20. Hur många one night stands? haha
21. Favoritprogram på TV? Gossip girl, Desperate housewives
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? tror inte det?
23. Bästa boken du läste i år? Läste inte så många, men twilight-serien var ju helt okej
24. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros, September
25. Något du önskade dig och fick? Klocka, smyckesträd, presentkort
26. Något du önskade dig men inte fick? Nepp!
27. Årets bästa film? Svårt.. Eclipse tror jag dock
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med närmsta vännerna, familjen och A
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag vann på lotto
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hollywood-fru.. HAHA nejdå
31. Vad fick dig att må bra? vänner, p-vän och USA
32. Vilken kändis var du mest sugen på? sugen, haha?
33. Vem saknade du? Saknade min familj och A när jag var iväg och nu saknar jag mina vänner som inte är i min närhet samt vännerna på andra sidan atlanten
34. De bästa nya människorna du träffade? De härliga människorna i USA

2 kommentarer:

Irma sa...

Den här ska jag sno!
HAHA hollywood-frun!!! Snyyyyyyyggg

Cissi sa...

haha, go for it! ;)