torsdag 2 december 2010

Oplanerat

Det blev som sagt en impulsiv resa till Evvsan förut som slutade med Lejonkungen-maraton, kladdkaka och massa mys. Det är så härligt med såna spontana resor nu när man blivit lite äldre för det påminner om när man var liten och bara kunde gå över till grannen, plinga på dörren och fråga om man kunde leka. Det var tider det!

Nu ligger jag här bredvid min mysiga älskling vilket inte heller var planerat. Vi skulle egentligen ha åkt in till Tomtenatta och kollat på grejer till Alex men jag kände mig inte alls på topp så det blev inget. Huvudvärk, trötthet och shopping går inte riktigt ihop. Dessutom kände jag att jag behöver vila inför imorgon för då ska nämligen jag och mamma till STOCKHOLM! Det ska bli jätteroligt verkligen och jag hoppas att jag hittar några julklappar. Klockan står på 06.00, något tidigare än vad jag är van vid dessa dagar, så wish me luck med att komma upp ur sängen imorgon!

Inga kommentarer: