onsdag 1 december 2010

Humörsvängningar

Kan ju säga att min dag inte riktigt började som jag hade tänkt mig. Skulle som sagt till Elin för att säga hejdå till henne men efter 40 minuters väntan på bussen i minus 2o graders kyla kunde jag inte göra nåt annat än vandra tillbaka hem. Ringde servicenumret under tiden jag stod där och de sa att ja skulle fått vänta ytterligare 20 minuter så jag kände att jag gjorde rätt val även om jag inte fick träffa Elin.

Grejen var att jag bestämt fikaträff med Matilda halv fyra så jag var tvungen att sätta mig på bussen åt andra hållet för att komma till stan. Vi två tog en fika på EH, hade lite catch up-snack, gick en runda på stan och sen åkte vi ihop till IKEA, hon skulle på möte och jag skulle träffa Alex.

En glad Cissi före busshändelsen

En mindre glad Cissi efter busshändelsen (och med en något rödare näsa)

Inga kommentarer: