onsdag 3 juni 2009

Singing in the rain?

Uuuusch, det känns som att jag ska frysa ihjäl snart. Att gå i duggregn som sen blir spöregn som sen blir hagel är ingen bra idé. Tyvärr var jag tvungen att göra det eftersom jag skulle på körlektion efter skolan.. Den gick som tur var bra, även fast jag gjorde massa nya saker. Känner att det går framåt nu! :)

Sista provet imorgon innan lovet vilket känns underbart. Dock är det ganska mycket att plugga och jag känner att det finns uppgifter jag inte förstår nånting av men det får lösa sig på nåt sätt.. Det ska i alla fall bli roligt med bowling på idrotten på eftermiddagen! Jag ska slå er alla ;) Förutom Krissan som ska till Turkiet imorgon.. Kan inte jag få följa med i resväskan gullet?

Sist men inte minst, det är 3 juni idag vilket innebär precis en månad kvar tills jag fyller 18.. Niiiice!!

1 kommentar:

marty sa...

du slog inte alla kan jag ju säga! ;)