onsdag 10 juni 2009

ELIN

Slapp dag idag om något, två svenskalektioner med bara redovisningar. Sen blev det att åka hem till älsklingen en snabbis och äta kebabsallad.. Haha, vår nya snabbrätt men gott är det i alla fall!

Jag funderade lite över varför jag har så jäkla ont i fötterna nu och anledningen KAN ju faktiskt vara att jag och Elin gick på stan i totalt 5 timmar! Jag undrar vart tiden tog vägen för jag menar hur kul är det egentligen att gå på stan i Linköping så länge? Både Elin och jag hittade i alla fall grejer som vi letade efter och det var riktigt kul. Vi hann också med att äta mat och dra en glass. Mumsigt! Efter 3 timmar träffade vi på Bella och Samuel och dom hängde på de sista 2 timmarna.. Kul att träffa den bruden, hoppas det blir fler tillfällen i sommar!



Elin och jag hittade en "snygg" BH med storlek 95DD!! Trodde inte det fanns så stora! Aja, om någon nånsin funderar på att förstora brösten till den storleken så hittar ni BH:n på Lindex ;)

Puss på dig min fina firre! Och tack för en mysig dag :)

Inga kommentarer: