fredag 8 maj 2009

This town is colder now, I think it's sick of us

Usch fy och blä på regnet! Om jag inte hade varit med Marty på stan förut och delat hennes paraply hade jag varit dyngsur nu. Så tack för det, höhö. Som tur var hade i alla fall regnat gått över till dugg när jag gick hem från bussen. Fast det var ändå ganska kallt att gå i gladiatorsandaler och chinos. Urk..

Aja, ikväll ska jag till Elin på myskväll med några tjejer. Tror det blir vi två + Irma och Josse men man vet ju aldrig, det kanske kommer fler! Det ska i alla fall bli riktigt mysigt :)

Någon som är intresserad av att veta hur det gick på jobbintervjun förresten? Skriver det ändå, höhö. När jag kom dit så fick jag prata med en kille som var hur snäll och skön som helst. Han gav mig komplimanger som "jag har träffat många människor i mitt liv och jag hör när personen är en säljare, vilket du garanterat är" och "du är en riktigt glad och positiv människa, det gillar jag. Därför tänker jag lägga ett mycket gott ord för dig"! Jag hoppas verkligen att jag får jobbet för det skulle inte sitta helt fel med lite extra pengar inför sommaren.

ciaao

2 kommentarer:

evelina sa...

jag fick ju jobbet på TMC sweden det där tel2 försäljningssaken. Men jag tycker inte det är värt att förstöra hela sommaren och pracka på människor saker dem inte ens vill ha. Mamma och pappa tycler jag gör rätt så kommer antagligen tacka nej. Dem tycker det är bättre att jag kan sova på nätterna och får pengar av dem än jobba och ha ett helvet till sommar. Man kan ju hoppas på att man får nått annat jobb :P Puss babe miss u <3

Anonym sa...

vart var det du var på intervjuv? :)