fredag 29 maj 2009

Thank God it's Friday!

Ååh, äntligen helg! Har haft en förbannat tuff vecka nu med prov och inlämningar plus jobbet.. Har inte haft en sekund över till annat känns det som. Därför är det extra skönt med helg idag. Sova ut imorgon, ta det lugnt i solen, spela golf och plugga lite matte. Måste få MVG på det sista provet för att få det i betyget så det är nu det gäller! Tur att jag har en mattekunnig pappa som kan hjälpa mig..

Myspysfika med M&M efter skolan förresten. Skönt att prata av sig lite ibland tycker jag och särskilt med de brudarna för dom är hur goa som helst! Även fast en av dom kan vara lite dryg ibland.. Haha!

Nu: Talang och mys med älsklingen (skulle vara riktigt kul om Vincent gick vidare. Heja Linköping!)

4 kommentarer:

Evve sa...

har du fått ett jobb nu? :D <3

Anonym sa...

Det var verkligen megamys men nästa gång satsar vi på ett fik med sol och utan fåglar!!!!! ;) puss alfombra

Evelina sa...

Jaha vad kul, går det bra då? :) Jag tackade ju nej för jag ville inte försöka sälja något till någom som inte vill ha lixom-. Men jag får väl vara ledig hela sommare istället :P haha jaa absolut, när slutar du skolan? Puss<3

Evelina sa...

Okej Najs, jag slutar den 11:e :) jag kommer jaga dej hela sommaren ;) haha jag peppar, det var sjukt länge sen nu! puss<3