måndag 4 maj 2009

There's a song that's inside of my soul

Har suttit och skrivit på geografin i ca en timme nu och jag har faktiskt fått ihop en hel sida. Man blir helt inne i ämnet och bara skriver allt man kommer på. Men nu orkar jag inte mer, så jag tar en paus från pluggandet. Kanske börjar läsa Stig Larssons andra bok, "Flickan som lekte med elden". Tyckte verkligen den första var grymt bra, så nu har jag höga förväntningar om den här! Filmen var typ ännu bättre så gå och se den ni som inte har gjort det! Män som hatar kvinnor alltså om ni inte förstod det. ;)

För övrigt: Jävla hockey som sänds på tiderna då alla mina favoritprogram är!


So, I lay my head back down
And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I know now you're my only hope

1 kommentar:

Alex sa...

gulleplutt<3 får se vem som hinner läsa ut boken först då! du lär hinna massor före mig;) haha ja gär segast på att läsa:P
love you baby<3