söndag 3 maj 2009

I'm hanging around

Blev första golfrundan på Vesterby GK idag och jag måste säga att den var jättetråkig. Kan ju vara för att det gick sämst för mig, men ändå. Dit vill jag inte tillbaka på ett tag i alla fall. Alex var väldigt duktig dock, han som bara spelat i ett år. Det kommer svida sen när han går förbi mig i hcp.. Jag som spelat i snart 10 år.. Närå, kämpa på du bara, jag hejar på dig! :)

Ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorrn då jag och trafikantbrudarna inte har något IV. Det betyder att jag börjar 10.50 vilket är ganska nice! Har bara två lektioner för övrigt.. Slapp dag om något :)

Nu: Söndagsparty med Filip och Fredrik!

1 kommentar:

Alex sa...

hehe! det gick ju inte direkt superbra för mig heller:P slog fan bort fyra bollar:( du var ju duktig som fan älskling men banan var ju svår.
tack för en jätte mysig helg tillsammans med dig älskling<3