onsdag 28 mars 2012

News

Jag fick typ ett överraskningsbesök av min kärlek igår. Dessutom hade han köpt med sig en Ben and Jerrys och en påskmust - hur gulligt? Synd bara att tiden går så fort när han är här och raka motsatsen när han inte är här. Så nu längtar jag till fredag!

Usch jag såg en grej på nyhetsmorgon nyss, att elever på en skola i Jönköping hade fått nån ovanlig tarmbakterie. Då tänkte jag; äsch det är säkert inte i närheten av mig men då säger de att skolan heter Gräshagsskolan och jag bor ju i Gräshagen så det är inte alls långt bort från mig. Ska definitivt hålla mig borta från barn resten av veckan.

Later on ska jag träffa Borg och vi ska till A6 och handla present till Linda som fyller 20 imorgon. Sen ska vi ut och käka och se på Lizens första kvalmatch i handboll. Bli kul!

Inga kommentarer: