torsdag 1 mars 2012

Lalalala...

Så var man hemma i Linkan igen då. Kan ju säga att träningen igår gick bra för jag har träningsvärk idag i större delen av kroppen. Ganska skönt ändå! Efter träningen gick jag, Anna och Linda på bio och vi såg "This Means War". Har för mig att jag lovat nån här hemma att se den men kommer inte ihåg vem, förlåt i så fall. Får se den igen annars för den var riktigt bra!

Kan ju också berätta att jag shoppat liite för mycket den senaste veckan. Massa träningskläder, en blus, en ögonbrynspenna och två jackor. Kan säga som storebrorsan som också är student att "jag är en lyxstudent". Låter ju flott!

En fördel med att vara hemma är att man slipper laga mat ibland och ikväll är en sån kväll. Tack sambo/fästman/pojkvän eller vad tusan du nu är :)

Inga kommentarer: