lördag 31 mars 2012

Laddar om

Hade en riktigt trevlig kväll i torsdags hos Linda på födelsedagsfesten. Dock var det konstig musik på krogen så det gjorde tyvärr att man blev lite opepp på att dansa. Dessutom hade jag mina killerheels så fick jätteont i fötterna!

Igår kom jag hem till Lkpg och spenderade kvällen hos mamma och pappa där släkten från Växjö var på besök. Mysigt och trevligt att få träffa dem lite då och då! Tyvärr ramlade stackars farmor i trappan så hon fick åka till sjukhuset igår kväll och operera höften. Men det var ingen jättestor operation så allt gick bra.

Nyss kom jag hem från stan där jag varit med Sofia och Malin (lite med Danni också). Vi har kollat på present och handlat alkohol inför kvällen. Då ska vi på middag hos Emma och sen gå ut på krogen. Blivit mycket festande för min del senaste veckan..

I torsdags

Inga kommentarer: