torsdag 3 mars 2011

Why don't you paint that town?

Kan inte beskriva riktigt hur jag mår eller känner mig just nu men närmaste ordet är nog tom. Träffade fina Evve i tisdags och hade jättemysigt. Fick dock riktigt ont i huvudet precis innan jag skulle åka och det satt i hela kvällen. Somnade sen som ett barn vid sju, gick upp och borstade tänderna vid nio och somnade som en stock igen efter det. Vet inte vad det var men sömn hjälpte i alla fall!

Igår följde jag med Alex till sjukan kl 07.45 = tidig uppgång. Sen satt jag och väntade på honom ensam i en timme och hade verkligen tråkigt. När han var klar åkte vi hem till honom, åt, bytte om till svarta kläder och gjorde oss redo för begravning. Vi var nog i församlingsrummet/kyrkan från kl. 13.00 - 18.00 för det var massa problem i slutet. Usch. Åkte sen hem till Alex och var där fram till kvällen då jag åkte hem. Slocknade direkt efter att jag hade lagt mig i sängen vilket jag troligtvis behövde.

Så, vad kan jag säga? Mysiga men jobbiga har de senaste två dagarna varit. Idag ska jag bara ta det lugnt (kanske träna ikväll dock) vilket jag tycker ska bli väldigt skönt :)

Inga kommentarer: