måndag 14 mars 2011

It's taking me higher

Har haft en riktigt bra helg - utgång i fredags, IKEA-shopping och melodifestival i lördags och mys + träning med A igår. Vi har hittat alla möbler vi ska ha till lägenheten nu och det som är kvar att köpa är småsaker som gardiner, mattor och duschdraperi. Men soffa, matgrupp, soffbord, tv-bänk och byråer har vi handlat och är riktigt nöjda med. 2 och en halv vecka kvar till inflytt, det är snart!

Känner mig tyvärr inte helt frisk idag och det är väl inte världens bästa timing. Idag ska jag på två möten, ett på af och ett på nh. Imorgon ska jag på möte på af igen och på onsdag ska jag jobba första passet på nya jobbet och då vill jag verkligen inte vara sjuk.

Jag och min Evve i fredags <3

2 kommentarer:

Evsan sa...

Jag har också blivit sjuk. Könns som om jag har en böld i halsen asläskigt! Hoppas det går över för båda av oss!
<3

pramita sa...

finaaa ni är =)