torsdag 5 maj 2011

Te quiero

Är verkligen bäst på att blogga för tillfället. Eller? aja, igår var först Evve här en sväng och vi myste framför en helt okej film och en enormt dålig som vi till slut stängde av. Fikade och snackade gjorde vi också, såklart. Vid 17.30 cyklade jag till jobbet och när jag kom dit var det lite rörigt med vilka som skulle jobba och vart så jag sa att jag kunde jobba bar fast jag egentligen skulle jobba servis. Spelar ingen roll för mig, jag gillar båda lika mycket! dock stängde vi två timmar tidigare än planerat för det var så lite folk. Rätt skönt ändå.

Just nu är jag helt uppe i varv för jag ska äntligen få träffa min andra halva av radarparet efter 4 månader. Älskade Soffan is back in town och om ca en halvtimme är hon här hos mig! WIIII!

Radarparet!

Inga kommentarer: