torsdag 26 maj 2011

Bitches and hoes

I tisdags jobbade jag på en inspirationsdag på NH där bland andra Mark Levengood och Nassim al Fakir höll föreläsningar. Kul att träffa kändisar på jobbet helt plötsligt! Efteråt delades det ut goodie bags till alla som varit där och kollat. Även Åsa (min kollega) och jag fick varsin för de tyckte att vi hade jobbat så hårt, eller nåt. Den innehöll bland annat en bok, nyttiga bars, mineralvatten och munskölj. Gillar blandningen!

Igår var det onsdag, aka min och Evves dag. Vi åkte till Ikano och shoppade. Hon gick crazy cat och fick med sig massa kläder hem medan jag bara köpte strumpbyxor och läppenna. Men men, mysigt var det minst sagt!

På kvällen var det dags för servismiddag på jobbet. Temat var bitches and hoes och vi såg minst sagt dirty ut hela högen. Det bjöds på trerättersmiddag, inoljade servitörer, striptease och sång. Helt klart en lyckad kväll! Jag hade i alla fall väldigt, väldigt roligt.

Jag, Hanna och Elin igår

Inga kommentarer: