onsdag 12 januari 2011

Nyheter

Första dagen (igen) på jobbet är nu avklarad! Jobbade på samma ställe i somras så vet ju hur man ska göra med det mesta men det var ändå ganska mycket nytt att hålla koll på. Roliga arbetskamrater, härlig arbetsmiljö och ett kul jobb är det verkligen.

Efter jobbet skulle jag ta bussen hem men missade den precis så jag blev lite arg och tyckte synd om mig själv. Gick därför på stan en sväng och så hamnade jag på bik bok och började prata med en bekant som jobbar där. Hon sa att det var ett erbjudande på underkläder där det var 2 för 1 om man köper en tredje sak. Jag tröstshoppade alltså lite grejer men det var det verkligen värt!


Två tunna spetsbehåar utan kupa och ett beige nagellack fick följa med hem!

Nu sitter jag och väntar på att Evve ska komma. Blir lite hemmamys med henne today, gött värre.

Inga kommentarer: