måndag 17 januari 2011

Helgresumé

Jag har verkligen haft en underbar helg så det har inte blivit mycket tid över till bloggande. Tänkte göra en kort resumé så ni förstår vad jag menar!

Fredag: Just dance-träning + kärleksmumsbak hemma innan jag drog till Alex för fredagsmys framför Let's dance. Vi båda somnade jättetidigt för att vi varit duktiga och jobbat så tidigt i veckan.

Lördag: Dagen började hos A och vi hann med en sväng till Ikano där jag köpte ett halsband och skärp till mig själv och slutfinishen till Evves present. Efter det åkte vi tillbaka till A där jag fixade mig i ordning samtidigt som jag kollade på Sveriges handbollsmatch. Vid sju blev jag skjutsad till Evve där det vankades födelsedagsmiddag. Det var jag, Evve och Sofie vilket var mysigt och trevligt. Runt tolv drog Evve och jag ut på krogen och det slutade med att vi hamnade på Pitch black. Vi hade väldigt kul trots att vi inte träffade en kotte vi kände därinne.



Söndag: Upp och hoppa redan 09.20 för en bestämd träff med Matilda och Sofia. Vi tog med lite grejer var för att vi kunde slänga ihop en brunch hemma hos Sofia. Det blev bland annat smoothie, nybakat bröd och wienerbröd. Hur gott som helst! När vi hade ätit klart tog vi bilen ut till Sofias m&m:s land där vi hade snögubbetävling, grillade korv och bara myste. Det blev lite svårigheter när vi skulle få igång grillen men vi slog våra kloka huvuden ihop och löste det.

Efter denna lilla tripp åkte jag och A till friskis och gymmade. Ganska hurtigt om ni frågar mig med tanke på att jag var rätt trött efter gårdagen (la mig runt 4). Sen åkte vi hem till mig och kollade Solsidan, Time out och film som båda lyckades somna till.

Helt klart en underbar helg som sagt!

pics på våra snögubbar:


Denna gjorde jag!

Inga kommentarer: