onsdag 26 maj 2010

Watch the rain play on the ocean top

Jag kan glatt meddela att jag och Matilda äntligen är klara med vårt ekonomiska case som vi har jobbat med det senaste halvåret!! Puuuh säger jag bara. Jag har varken några inlämningar eller prov kvar, bara ett simpelt skådespel imorgon på internationella ekonomin. Sen är skolan SLUT! För övrigt kan jag meddela hur klantig jag va när vi lämnade in nk-arbetet. Jag hade råkat skicka in mitt arbete som var halvklart istället för att skicka in det fullständiga. Pinsamt. fick alltså g på skiten men nu har jag skickat in rätt och förhoppningsvis kommer jag få vg på det. gööttt

Efter skolan idag gick jag på stan med Linnea ett tag och jag köpte bland annat pärlor till håret inför balen och löstuttar. Nu är det bara en vit väska kvar som jag behöver. Någon som har en och som kan tänka sig att låna ut den till mig? Det vore väldigt snällt eftersom det känns så himla onödigt att köpa en ny som man vet att man knappt kommer använda mer.
snaaaart

Inga kommentarer: