tisdag 18 maj 2010

It's fabulous!

Hittade detta erbjudande på Kenzas blogg, att man kunde vinna biobiljetter till Sex and the City 2 plus OLW:s nya ugnsbakade chips. Ni som känner mig vet att jag älskar att titta på SATC för jag har ju faktiskt hela boxen, har sett första filmen två gånger och skulle mer än gärna vilja se premiären av tvåan med en massa tjejkompisar! Att vinna flera påsar chips gör ju tävlingen ännu mer intressant. Så himla gott att kunna välja bland flera olika smaker vilken påse man ska ha till fredagskvällen och kanske till premiären av SATC 2.

Jag skulle vilja vinna tävlingen för att SATC är den bästa serien nånsin och för att chips är ett av mina favorit snacks. Skulle mer än gärna vilja testa ugnsbakade chips eftersom dom innehåller mindre fett och samtidigt har kvar sin goda smak. It's fabulous!


Vill ni också vara med och tävla är det bara att klicka på bilden.

Inga kommentarer: