torsdag 22 oktober 2009

Baby there's no other superstar

Det ska bli så himla skönt med fredag verkligen. Två stora prov och två svenskainlämningar har jag haft den här veckan och det är så skönt att det är avklarat nu. På lördag ska jag, alex och hans familj åka till Vetlanda där det vankas halloweenmaskerad med hans släkt. Alex och jag skulle egentligen varit Catwoman och Superman men vi orkade inte fixa dräkter så det blir att va häxa för min del istället!

För övrigt har jag aldrig blivit så glad över ett G på något prov som jag blev idag på naturkunskapen. Var nästan säker på att det skulle bli mitt första IG! Härlig känsla det där faktiskt. Och nåt annat härligt idag var att Alex köpte tröjan till mig som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Tack så mycket älskling! :)

Inga kommentarer: