måndag 5 oktober 2009

Are we human?

Oj, vad längesen det var sedan jag bloggade nu! Lager 157-resan blev väldigt lyckad, med mys hos Matildas mormor på onsdagen och sen shopping hela torsdagen. Det jag fick med mig hem var en blus, myströja, leggings, armband och trosor. Är riktigt nöjd med mina köp!

Helgen bestod av jobb på hockeyn, mys med älsklingen och premiärmatch i handbollen. Vi förlorade med 15 bollar men vi var nöjda ändå, för vår kämparandra var verkligen på topp! Dock är jag helt mörbultad i kroppen idag. Har två stora blåmärken på vänsterarmen efter att jag blivit trampad av en i motståndarlaget. AJ!

Dagen i skolan idag var lite konstig för de jag oftast umgås med var inte där! Väldigt skönt att det var en kort dag :) Efter skolan hade jag körlektion och nu äntligen har jag bokat uppkörning och teori. Datumet får dock bli en hemlis!

Snygga blåmärken va?!

1 kommentar:

Nathalie sa...

AJ! Lustigt att bli trampad på armen, haha :D