fredag 25 september 2009

My illness is holding me back

I och med att jag har varit hemma från skolan igår och idag kommer det kännas som att jag har haft långhelg vilket är ganska skönt. Igår låg jag i sängen nästan hela dagen och degade för jag orkade inget annat. Idag är raka motsatsen. Har städat rummet, fixat mitt nordeakonto och läst i svenskaboken. Fast jag har ändå känt av den där jäkla febern under hela tiden..

Det var egentligen menat att jag, familjen och Alex skulle gått ut och käkat och sen på bio ikväll men det är ju inte säkert nu med tanke på hur jag mår! Fast hur jobbigt är det att sitta på en biograf egentligen? Inte så jätte faktiskt! Måste dock tänka på att lägga mig tidigt ikväll för i morgon bitti bär det av till Växjö för att träffa släkten och jag ska köra dit. Vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer: