lördag 5 september 2009

let it be and you will see

Gick upp vid 08.30 idag för att se Alex och deras första innebandymatch i Korpen. Ganska ovärt eftersom att de förlorade med 4-1.. Så nu är jag trött och inte alls sugen på fest ikväll men efter en power nap ändrar jag mig förhoppningsvis! Det vankas alltså cocktailparty i åtvid ikväll där det ska vara ca 40 personer och jag känner 4. Blir att mingla en hel del!

Tycker inte ni också att det är helt otroligt att man kan skicka sms till andra sidan jordklotet på bara några sekunder? Det är i alla fall tur att det är så annars skulle saknaden efter sofia vara ännu större..
tänker på dig ofta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

helluu, jag tror han mötte min kompis jesper mf? för han vann sin match i korpen igår morse med 4-1 :P hiih
pusssnyggciss

Anonym sa...

från eliiin :)